حیاط هوشمند: فضایی برای استراحت و برگزاری مهمانی

نوشته شده در يكشنبه, 11 مهر 1400

 

IoT عبارت کوتاه‌شده «اینترنت اشیاء» است و به امکانات تکنولوژی برای بهبود وضعیت زندگی ما اطلاق می‌شود. جهانی را تصور کنید که در آن همه چیز، از ووسایل خانه گرفته تا گجت‌های محل کارتان، مرتبط و متصل است.

تکنولوژیِ مبتنی بر اینترنت اشیاءِ TIS به شما کمک می‌کند خانه خود را به بهترین حالتِ ممکن دیجیتالی کنید. زمانی که عبارت «خانه هوشمند» را می‌شنوید ممکن است قهوه‌سازی را تصور کنید که به محض خاموش شدن آلارم صبحگاهی شروع به کار می‌کند، اما تکنولوژی هوشمند پیشرفت‌های خیلی بیشتری داشته است.

امروزه تولیدکنندگان راهکارهای هوشمند محصولاتی را برای کنترل فضای بیرونی خانه نیز ارائه می‌کنند. «حیاط هوشمند» یعنی فضایی که درب ورودی‌اش به صورت خودکار برای اعضای خانواده باز می‌شود و کاربر از طریق دوربین‌های هوشمندِ مجهز به دید در شب، به راحتی آن را بررسی می‌کند. تصور کنید همه این‌ کارها را زمانی که در تخت دراز کشیده‌اید و تنها با استفاده از تلفن همراهتان انجام بدهید.

امروزه با توجه به تنوع دوربین‌های مداربسته، سیستم امنیتی ساختمان به شدت ارتقاء یافته است. ماژول امنیتی TIS نیز به طور ویژه با هدف بهبود امنیت خانه و خلق فضایی آرام و ایمن برای شما و عزیزان‌تان طراحی شده است.

با استفاده از دربازکن‌های ویژه گاراژ TIS به راحتی به ماشین چمن‌زنی، ابزار باغبانی و دیگر وسایل انباری دسترسی خواهید داشت. برای باز کردن درب گاراژ فقط به اپلیکیشن تلفن همراه TIS نیاز دارید. به علاوه این راهکارهای هوشمند در صورتی که فراموش کنید درب گاراژ را ببندید با ارسال پیام هشدار به شما اطلاع می‌دهند.

گجت هواشناسی TIS جدیدترین اطلاعات درباره وضعیت هواشناسی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این راهکار که در خارج از ساختمان خانه نصب می‌شود اطلاعات مربوط به دما، سرعت وزش باد، باران و اشعه فرابنفش را به شما گزارش داده و تصمیم‌گیری درباره کِشت و آبیاری را برایتان آسان می‌کند.

در نظر داشته باشید که با اتومات کردن سیستم آبیاری، تا حد زیادی از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کنید. کارکرد تکنولوژی TIS در این رابطه آن است که اجرای آب‌پاش‌ها را متناسب با وضعیت آب و هوا تنظیم می‌کند. پروسه وقت‌گیرِ آبیاری را به ما بسپارید و هزینه مصرف آب خانه را کاهش دهید.

در تابستان هنگامی که نسیم عصرانه دلپذیری در حال وزیدن است و مایلید کمی از وقت خود را به همراه خانواده یا دوستان در حیاط خانه سپری کنید، راهکارهای هوشمند ما می‌توانند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از یک تئاتر خانگی برایتان رقم بزنند. با سقفی از آسمان پرستاره به همراه معشوقتان به تماشای یک فیلم رومانتیک بنشینید، یا در مهمانی غافلگیرکننده تولد فرزندتان، عکس‌های بچگی‌اش را بر روی صفحه پروژکتور نمایش دهید.

مایلید در حیاط هم به موزیک موردعلاقه‌تان گوش دهید؟ هیچ محدودیتی وجود ندارد! ما تقریبا به اندازه تمامی سبک‌های موسیقی، اسپیکرهای خارجی داریم. این اسپیکرهای بی‌سیم باکیفیت با قابلیت جابجایی را می‌توانید در هر نقطه‌ای از حیاط نصب کنید؛ چه در باغچه چه در استخر، درست هر کجا که شما بخواهید.

استخرتان را با روشنایی‌های LED ما درخشان کنید. ما به شما کمک می‌کنیم جلوه‌ای زیبا و بی‌نظیر به حیاط خانه ببخشید.

راهکارهای هوشمند امروزه تنوع بسیاری دارند، آنقدر که می‌توانید تمامی اجزای حیاط خانه را مدرن کنید و ما در کنارتان هستیم تا شما بهترین‌ها را انتخاب کنید.

back to top