درباره ما

معرفی شرکت
ایده‌های برتر خالق تغییرات مهم‌اند. امروزه استفاده از تجهیزات مبتنی بر اینترنت اشیاء و یا به عبارتی دیگر «هوشمندسازی ساختمان‌» یكی از نیازهای ضروری برای مدیریت مصرف انرژی است و گفته می‌شود این تجهیزات می‌توانند مصرف برق را تا 40 درصد کاهش دهند. شرکت گسترش داده‌پردازی آوا از سال 1386 با ارائه محصولات و خدمات هوشمند کمپانی TIS فعالیت رسمی خود را به عنوان دفتر مرکزی این کمپانی آغاز نموده و هم‌اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه سیستم‌های هوشمند و BMS مشغول به فعالیت است. زمینه فعالیت این شرکت عرضه راهکارهای بی‌سیم و سیمی هوشمند ویژه انواع پروژه‌های مسکونی، تجاری، تفریحی و ... و ارتقای مدیریت روشنایی، دما، پرده، سنسورها، قطعات موتوری و سایر اجزای ساختمان است. یکی از مهم‌ترین مزایای پروتکل هوشمند ما همچنین جلوگیری از هدررفت انرژی و بهینه‌سازی مصرف است.
 
 
 

شرکت گسترش داده‌پردازی آوا مفتخر است با اتکا بر دانش علمی کارشناسان مجرب و بهره‌گیری از فناوری‌های هوشمند نوین، آرامش و امنیت‌خاطر را برای هم‌میهنان به ارمغان آورد. مأموریت ما ارائه محصولات و خدمات معتبر و باکیفیت به مشتریان و فراهم کردن کلیه اطلاعات فنی و مشاوره رایگان برای مراجعه‌کنندگان است. کاربران می‌توانند صرف‌نظر از میزان قطعیت در امر خرید، اطلاعات موردنیاز نیاز خود درباره هوشمندسازی پروژه‌های مختلف را دریافت نموده و در صورت تمایل از جلسات مشاوره رایگان ما بهره‌مند گردند. خط مشی ما برنامه‌ریزی و پیش‌یرد اهداف در بستر بازاری رقابتی با تغییرات روزافزون به‌منظور رفع نیازهای مشتریان است و راهبردمان برای دستیابی به این مهم، تدوین و اجرای استراتژی در تمامی وجوه سازمانی و تجاری شرکت است. شرکت گسترش داده‌پردازی آوا به‌عنوان یکی از پیشگامان در حوزه هوشمندسازی ساختمان در طی سالیان اخیر تلاش نموده است تا اهداف درنظر گرفته‌شده بر اساس تحلیل محیط داخلی و سازمانی و فضای بازار اتوماسیون خانه در ایران را از طریق بهترین و کارامدترین سیاست‌های کاری محقق سازد.

 

 رضایت‌مندی مشتریان، ارائه خدمات متناسب با نیازهای روز کاربران و تعهد به کیفیت محصولات در رأس تصمیم‌گیری‌های سازمانی گروه هوشمندسازی گسترش داده‌پردازی آوا قرار دارد، از این‌رو رویکرد ما به‌کارگیری انواع فناوری‌ها و متدهای خلاقانه و نوین جهت برآوردن نیازهای مشتریان و راه‌های ارتباطی آسان و سریع برای برقراری تماس با بخش‌های مختلف سازمانی و رسیدگی مؤثر به شکایات و اختلافات است.

back to top